Tuesday, August 26, 2008

Doctori, Licee si .. manele

Ok .. o sa'ncep cu finalul, pentru ca mai noi asa am vazut ca incep filmele ... cu finalul, pe la jumatatea filmului vezi inceputul, iar cand filmul se termina, actiunea ajunge la jumatate ... anyway .. Manele ... pana acum s'a intamplat cred ca de 3-4 ori .... ori ca stai in casa si ai geamul deschis, ori ca te plimbi pe strada, la fel ca stramosii lui, romanul autohton ce s'a trezit in SUA fara sa stie ce, cum si unde, isi ia rapid o masina si baga caseta cu maneaua ce incearca sa concureze fara prea mult succes cu sistemele audio ale rapperilor si rockerilor ... Da .. e trist .. dar .. asta e ... parca daca nu mi'aduceam un pic aminte de Romania cu chestia asta, nu ma simteam bine ...

Licee ... hmm .. ieri am fost sa ma inscriu la liceu .. toate bune si frumoase, afara de faptul ca trebuie sa imi fac asigurare medicala - astia sunt innebuniti cu asa ceva - si ca trebuie sa'mi fac un test de TBC, pentru ca altfel nu am voie sa incep scoala... ah .. si sa se uite doctorul sa'mi completeze si immunization record .. anyway .. dupa aceea o sa trebuiasca sa dau un test de lb engleza, sa vada de ce clase o sa am nevoie, si atunci o sa le arat foaia matricola de la scoala ... 'To see your passes and fails' ... huh?! .... fails? ... tanti .. eu n'am fails ... asta i'am si zis, no fails ... si s'a uitat un pic chioras la mine, de parca veneam de pe Marte ..

Oricum . .azi trebuie sa ma duc la doctor ... hurray ... nu mi'e de o injectie si ca trebuie sa astept 2 zile dupa rezultat ... doar ma deranjeaza ca pierd timpu asteptand, si scoala nu mai are mult si'ncepe ... si deja a inceput sa fie nebunie cu inscrierea ... asta .. si faptul ca o sa dau 190$ pe o consultatie medicala .. dar altfel .. trebuia sa astept pana saptamana viitoare .. ce insemna sa pierd ceva din scoala ...

Ah .. si inca o chestie draguta .. am vazut ieri on golf polo GTi cu un stegulet agatat in parbriz, de retrovizoare, cu 7 litere aurii pe un fundal format din 3 culori .... incepea cu R si se termina cu nia ...

No comments: