Tuesday, August 26, 2008

Vizita la Pediatru

Avem noroc .. romanii sunt doctori chiar foarte buni aici in NY .. pentru liceu, a trebuit sa ma duc la pediatru, sa'mi faca testul de TBC, o examinare .. etc ..
A'nceput bine .. a trebuit sa ma descalt ... ummm .. parca urma un preludiu de interviu la politie, unde sireturile sunt departate, pentru ca's periculoase ... defapt mint, pentru ca doctorita era amabila, si.. nu m'a rugat sa'mi dau si tricoul jos (probabil din cauza ca era si mama in cabinet)
Dupa ce mi'a luat tensiunea, si nu mi'a mai dat'o inapoi, m'a masurat si m'a cantarit ( si'am observat cu stupoare ca nu am pus deloc pe mine ... ma mentin la greutatea ideala de 62,14 Kg ... ), am asteptat sa vina doctorul principal, dl Dejdea. M'anuntasera din'ainte ca trebuie sa fac pe langa testul TBC si inca un vaccin pt hepatita .. ok .. n'o problem ... I don't mind ..
Doctorul era insotit de un student la medicina, probabil venise sa observe cum se lucreaza ... Mi'a ascultat plamanii, inima, mi'a luat pulsul, a testat sa vada daca am vreo problema cu spatele, oasele, etc .. mi'a testat reflexele, erau la locul lor ... si .. am reusit sa'l uimesc ... Initial m'a pus sa'mi ating rapid fiecare deget de la mana, cu degetul mare, ca sa vada daca am dexteritate .. dupa care a tinut degetul lui aratator in aer, si m'a pus sa ating degetul lui cu degetul meu aratator de la mana dreapta iar apoi sa'mi ating nasul, rapid ... apoi m'a pus sa inchid ochii si sa continui miscarea ... bun .. facut .. apoi m'a pus sa schimb mana .. ok .. am schimbat mana, fara sa mai deschid ochii ... ghiciti ce? .. flawless...
Si'acum, inainte de vaccine, ca sa faca testul complet ... a trebuit sa'mi dau pantalonii si lenjeria jos ... da .. a fost un pic un sentiment de jena, dar pana la urma, era doctor, stia ce face ... Si asta pentru baieti ca sa stiti si voi, ca a zis ca multi nu stiu:
Daca cumva se intampla ca unul dintre testicule sa vi se ridice, nu lasati mai mult de 2 ore sa treaca de cand ati observat. Consultati medicul, pentru ca riscati sa ramaneti fara. Aviz cel mai mult sportivilor.

Si asta e si peripetia la doctor

1 comment:

vergessenheit said...

I miss you.I love you :*