Tuesday, September 2, 2008

Prima zi de scoala

Gata .. scoala a inceput ... am plecat si eu ca omul, la ora 7 sa fiu la scoala, pentru ca voiam sa rezolv cat mai repede chestiile ramase, sa pot incepe scoala ... Cand am ajuns, mi s'a spus ca trebuie sa astept pana la 7.30 ca sa pot sa iau un numar de asteptare ... am stat in parculetul de vis'a'vis de liceu, am asteptat, iar la 7.40 am intrat dinnnou in scoala ... Am trecut de rutina controlorului de metale, am semnat condica celor ce intra in scoala, si am fost trimisi in amfiteatru sa asteptam ... ne'am pus pe ultimul rand, asteptand dupa doamna de la inscrieri ca sa vina si sa'mi ia fisa de imunizari .. intre timp, randurile din fata erau ocupate in mod constant de elevi care'si asteptau randul sa isi ridice orarul pe care o sa'l poarte in ghiozdane, pe caiete, si .. eventual cu ceva efort, si in minte pentru restul anului ...
Intr'un final, doamna a venit, am iesit din amfiteatru, mi s'a luat foaia de imunizari, s'au uitat peste ea, era totul ok ... Bun venit in scoala, acum du'te acasa! .. Huh? .. Nu poti incepe azi scoala, pentru ca trebuie bagate datele in calculator ... Intoarce'te maine tot pe la ora asta ( 8 - 8.30), vi si ne cauti si o sa'ti iei orarul si'o sa incepi scoala ....
Deci maine o sa am Prima zi de scoala in prelungiri ...
Keep in touch for more, as it comes ..

No comments: