Sunday, September 7, 2008

Uragane, Scoala si Nori

Intr'un final s'a terminat prima saptamana de scoala.. In principiu, nu v'am zis mare lucru de ce si cum este la scoala, pentru ca eram foarte obosit, si de'abi puteam sa'mi pun ideiile cap la cap. La orele de engleza este ok, cu toate ca nu's chiar atat de bright colegii si'as avea impresia ca sunt numai cursuri pentru incepatori, dar defapt sunt cursuri de seniors pentru examene .. La istorie este oarecum ok, cel putin la cea economica este foarte bine ... discutam destul de mult ... Matematica si fizica sunt niste cursuri destul de slabe .... cu toate ca sunt la nivel de senior year ... adica, la fizica masuram unghiuri cu raportoru?! .. la matematica trebuie sa punem in sisteme de axe puncte de coordonate?! .. anyway ... cam asta cu scoala ... prima zi am fost foarte obosit dupa ce m'am intors, a doua zi nu mai eram chiar asa de obosit, dar tot ma incurcam prin scoala .. vineri a fost ok, n'am fost obosit, nu m'am incurcat prin scoala ...
Dar oboseala tot se simte, pentru ca de o saptamana tot dorm putin noaptea, si in timpul zilei am treaba, ori ca scoala, ori ca altele ... cum ar fi ieri, ca a trebuit sa ma trezesc la ora 7 pentru ca aveam programare la dentist .... dar ... a fost ok ...
Cat timp mergeam cu metroul spre manhattan, ma uitam pe geam, si'am vazut cum cladirile inalte incepeau sa fie din ce in ce mai mult inghitite de nori ... ma gandeam, bine ca mi'am luat umbrela, pacat ca n'am luat camera ... Era ceva frumos de vazut, dar si ingrijorator ... pentru ca uraganul Hellena se apropia de NY ... pana la urma nu m'a prins nicio ploaie, iar cand ajungeai aproape de cladirile din nori, efectul disparea ... anyway .. ajuns acasa dupa vizita la dentist, cred ca nu a trecut mai mult de o ora si a inceput sa ploua .. o ploaie care a tinut si peste noapte, deci .. probabil ceva mai mult de 18 ore ... inainte sa adorm, incepuse sa bata un vant foarte puternic de ziceai ca uraganul era fix in fata casei si batea la usa, cu toate ca defapt uraganul a trecut destul de departe de NY, si decat marginile de furtuna ce se formasera cu el, au ajuns si in NY ...

Deci in concluzie, n'ati scapat de mine, nu m'a luat niciun uragan pe sus sa m'arunce in atlantic ... asa ca o sa mai auziti de la mine, cand o sa mai am energie sa mai scriu cate ceva..

1 comment:

Daniel said...

cam inalte gramezile alea de beton, sticla, si ce o mai fi, nu?
http://luciditateextrema.blogspot.com/