Wednesday, September 3, 2008

The Real First day of school ...

La inceput as fi crezut ca si azi mi'ar fi putut zice sa ma intorc maine .. defapt n'a fost asa ... am avut si noroc, caci incep orele de la 8.20, deci n'am pierdut vreo ora ...
Ce pot zice acum cand am ajuns acasa ... sunt obosit in ultimul hal, caci am avut 8 ore ... in fiecare zi incep la ora 8.20 si termin la 3.10, exceptie facand ziua de luni in care incep la ora 7.30 pentru ca am o ora de laborator ...
Bun .. o luam pe rand .. prima ora .. fizica ... am facut acelasi lucru pe care l'am facut mai apoi la fiecare materie, adica sa completez o chestie pe care sa'mi treaca absentele in caz ca lipsesc de la scoala ... anyway ... that was the hard part .. pentru ca apoi ne'a pus sa masuram cu rigla ... wow ... ce greu .. anyway .. s'a sunat .. fugi si cauta alta clasa ... bun venit la engleza, unde am vbit un pic ... apoi bun venit la istorie guvernamentala .. bun venit la gym .. unde a trebuit sa'mi aleg unul din 5 sporturi .. m'am bagat la working out ... si asa ziceam ca vreau sa mai work out, macar asa sunt obligat ... apoi o ora de istorie economica unde am discutat despre alegeri, si ne'am ales ca tema sa ne uitam la dezbaterile politice de diseara .... yeeey ... apoi 2 ore de engleza .. una dintre ele e fun pentru ca profa e ok, toata clasa e plina de puerto'ricani care au picat reagent examu sau nu l'au dat si trebuie sa'l dea in ianuarie, cand o sa'l dau si eu .. iar ultima clasa e plina de spanioli care de'abi stiu engleza ... ca sa nu mai pun ca am colegi care au si 15 ani in orele de istorie ... anyway ... sunt obosit ... si cel mai rau ma enerveaza faptul ca de luni pana vineri am aceleasi si aceleasi ore ... 5 ore pe saptamana din fiecare materie, fiecare la aceeasi ora in fiecare zi, deci practic cate'o tema la fiecare materie, 8 in total, de pe'o zi pe alta ... wopie ... sa vedem daca o sa mai am timp sa respir ... si nu as zice ca sunt grele, doar ca sunt multe, si deja vi obosit de la scoala ..
Oricum, se pare ca mi'au scos ora de spaniola .. s'or fi gandit totusi ca daca 8 ore sunt multe, sa ai 9 ore pe zi ar fi si mai mult ... deci .. bun venit intr'un liceu american, cand in fiecare zi faci acelasi lucru, over and over and over again, until your brain gets washed pretty smooth ..

Asa ca... va rog, nu va mai plangeti de scolile romanesti .. macar acolo ai timp in pauza, nu trebuie sa fugi de la o clasa la alta, si n'ai de facut 8 teme de pe'o zi pe alta

No comments: